Кербез
10 желтоқсан 11:07
Қандай өнімдерде ақуыз көп?
Диетологтар құрамында протеині көп алты өнімді атады.

 
Фото: zirconicusso / Freepik
 
Ақуыз – адам ағзасына аса қажетті зат. Сондықтан оның қандай өнімдерде көп болатынын біле жүру керек.
 
Балық
 
Аптасына кемі екі порция балық жеу керек. Ең пайдалы түрі – албырт, бақтақ, майшабақ.
 
 Жұмыртқа
 
Бір жұмыртқада 6,5 г ақуыз бар. Әйел адамға күніне орта есеппен 50 г ақуыз қажет.
 
 Ет
 
Егер етті жақсы көретін болсаңыз, онда ең дұрысы майсыз етті тұтыну. Артериалды қысымды төмендету үшін күніне 175 г ет жеуге кеңес береміз.
  
Жаңғақтар мен бұршақтар
 
Бұршақтарда ақуыз көп. Сондай-ақ көмірсутек бар. Құрамындағы май мөлшері де аз. Ал жаңғақтардың құрамында ақуыз ғана көп емес. Ол сондай-ақ артық салмақтан арылуға көмектеседі.
 
Құс еті
 
Тауық еті мен күркетауық етінде ақуыз өте көп. Бірақ май аз. Тауық етінің бір порциясында 21 г ақуыз болады.
 
Майсыз сүт өнімдері
 
Сүт өнімдері сүйектерге өте пайдалы. Сондай-ақ олардың құрамында қалыпты қысымды ұстап тұруға көмектесетін ақуыз бар.Ересектерге күніне екі-үш порция сүт өнімдерін тұтыну керек.
 
Дереккөз: www.segodnya.ua

Комментарии




Яндекс.Метрика