23 Июль
23:12
Астана: 11 °C
Алматы: 22 °C
USD/KZT: 345.68
EUR/KZT: 404.45
RUB/KZT: 5.48
CNY/KZT: 50.91
Әлем жаңалықтары
4 шілде 16:29
поделиться:

Поделиться в Whatsapp

Қанттан қалай бас тартуға болады?
Біз қантты көп жейміз. Бірақ ол денсаулыққа өте зиянды. Ал одан қалай бас тартуға болады?


 
● Қант көп тамақтың құрамында болады. Бірақ барлығының заттаңбасында жазылып тұрмайды. Қант мысалға глюкоза, сахароза, фруктоза, жүгері тұнбасы, бал, декстроза болуы мүмкін.

● Үйде тамақтаныңыз. Егер сіз үнемі қоғамдық орындарда тамақтансаңыз қанттан бас тарта алмайсыз. Себебі ол жерлерде тамақтың дәмі жақсы болуы үшін үнемі қант қосады.

● Өз күшіңізге сеніңіз. Қанттан бас тарта алатыныңызға, тамақты мөлшермен жей алатыныңызға сеніңіз.

● Газды сусындардан бас тартыңыз. Бір бөтелке газдалған сусында бір тәулікке ұсынылатын қант мөлшерінен көп қант бар. Сонда қанша қантты ішіп жатқаныңызды есептеп көріңіз. Оның орнына таза су ішуге дағдыланыңыз.

● Бас тарту емес азайту. Егер қанттан толықтай бас тарта алмасаңыз, мөлшерін азайтыңыз. Қантты азайту арқылы көптеген адамдар артық салмақтан құтылған.

● Жасұнықты көбірек тұтыныңыз. Күніне 40 г жасұнық тұтынуға тырысыңыз. Егер жасұнық пен қант қатынасын 2:1 мөлшерінде сақтай алсаңыз жақсы болғаны. Жасұнық тоқтық сезімін береді.
 
● Қантсыз таңғы ас. Таңғы асқа жұмыртқа, сүт, жеміс-жидек жейтін болсаңыз қанттың түк қажеті болмай қалады. Мәселе тек әдет пен, дағдыда ғана.

● Тамақ ішуді жоспарлау. Егер сіз өзіңіздің тамақ ішу режиміңізді жоспарлай алмасаңыз жағдайыңыз қиын болмақ.

● Мақсат қойыңыз. Мысал үшін 10 күн қантсыз тамақтану. Және соған қол жеткізуге тырысыңыз.

Дереккөз: Flytothesky.ru
нравится:    30
Теги: Денсаулық, Главная,
поделиться:

Поделиться в Whatsapp

Читайте также:

Комментарии