|    |  
12 желтоқсан 2018
10:11
қаз
Мамандар ботқаның кімге пайдалы, кімге зиянды екенін айтты
16 мамыр, 12:00 153


Ботқаны халық арасында пайдалы тағам деп саналады. Бірақ дәрігерлер ескертеді: барлық жарма денсаулықты жақсартады, әсіресе созылмалы аурулар болған кезде. Ботқа пайдалы және зиянды болуы мүмкін. Ең алдымен, артық салмақпен және созылмалы аурулармен ауыратын адамдар өздерінің диеталық тағамда дәнді дақылдардың болуын бақылауы керек.
Сұлы.
Құрамында кальцийді тез кетіруге көмектесетін фит қышқылы бар. Сондықтан сұлыны  аптасына бір реттен артық қолданбған жөн, остеопороз болған жағдайда жақсы емдәмге кіріспес бұрын дәрігермен кеңесу керек. Ауырған глютен ауруы шыдатпайтын адамдарға    адамдарға ұсынылмайды.
Қарақұмық.
Гречневая крупа содержит много полезных микроэлементов, недаром ее любят спортсмены. Қарақұмық көптеген микроэлементтерге пайдалы, спортпен шұғылданатындар оны ұнатады. Диетологтың айтуынша, қарақұмық хирургиялық операцияға ұшыраған адамдарға, сондай-ақ жүкті әйелдерге пайдалы. Сонымен қатар, қарақұмық жармаларын қолдану шаш пен тырнақтардың денсаулығын сақтайды. Бірақ қарақұмық жармасы арқылы салмағын жоғалтқандар бас ауырсынуды және шаршауды арттырады. Бауыр жеткіліксіздігі және асқазан жарасы болған кезде іш қатуға және газды қалыптастыруға бейімділігі бар адамдар, қарақұмық ботқасын барынша сақтықпен жеген дұрыс.
Күріш.
Сарапшы қоңыр күрішті жеуге кеңес береді: одан тағамдарды ұйқыны қалыпқа келтіреді, мидың белсенділігін арттырып, артық сұйықтықты жоюға жәрдемдеседі, жүйке жүйесінің жай-күйін жақсартады. Ақ күрішті склеротиктер мен диабетиктерге қолдануға болмайды. Сонымен қатар, күріштен жасалған тағамдармен тым жиі тамақтануы бүйрек тастарын қалыптастыруға ықпал етуі мүмкін.
Жарма.
Қарынның тым жиі тұтынылмауы егде жастағы адамдар үшін пайдалы - жармада буындардағы серпімді тіннің және созылмалы ұлпалардың жағдайын жақсартатын фитиннің құрамын қамтиды. Бірақ қант диабеті бар адамдарға, сондай-ақ семіздікке бейімді адамдарға және 3 жасқа толмаған балаларға жарма жеуге болмайды.
Тары.
Тары ботқалары денені қалпына келтіру үшін көп күш қажет болған жағдайда өте пайдалы - мысалы, соққылардан, жүрек соғудан, сынудан,сіңір тартылуы мен буыны шығудан зардап шеккендерге. Бірақ асқазанның, гастрит немесе жараның, бауырдың, бүйрек ауруларының қышқылдығы жоғары болса, тек қана дәрігермен кеңескеннен кейін, диеталық ботқа жеуге болады.


http://orthodox.od.ua


Жаңалықтар