16 Август
12:58
Астана: 22 °C
Алматы: 31 °C
USD/KZT: 361.66
EUR/KZT: 409.51
RUB/KZT: 5.41
CNY/KZT: 52.36
Әлем жаңалықтары
4 маусым 10:07
поделиться:

Поделиться в Whatsapp

Жазға өте пайдалы сусындар
Жаз мезгілінде адамдар салқын әрі сергітетін су ішкісі келеді. Өкінішке орай біз газдалған тәтті сусындарды таңдаймыз: Кока-кола, Фанта, Спрайт секілді тағысын тағылар. Себебі дүкенде сатып алынған тәтті сусындарда көптеген қант пен калориялары басым, пайдалы заттарға жатпайды. Сіз өз таңдауыңызды қайта қарастырып, басқа да  дәмді, бірақ пайдалы сусындармен шөлді қандыруыңыз керек. Мәселен, не таңдау керек?



Су
 
Таза су - бұл нағыз сусын.  Құрамында калория жоқ, ағзаны тазартады, метаболизмді жақсартып, жылдамдатады, шөлді қандырады. Су организмнің барлық биологиялық процестеріне қатысады. Бұл сұйықтық өсу, қалпына келтіру, жасартуға және ылғалды болуға әсер етеді. Сондықтан ең дұрыс таңдау әркез су ішіңіз. Егер жәй ғана су ішуді қаламасаңыз, кесілген лимон немесе лайм, жалбыз жапырағын қосуға болады. Бұл сусынның дәмін  әртүрлі етеді және жақсартады.
 

Компоты и морсы Компот және морс (жидек сусыны)

Жаз – жидектер мезгілі. Жемістерді тек қана жеп қоймай олардан пайдалы сусындар дадайындауға болады. Қантсыз морс және компот  - бұл шөлді қандыру үшін қажет.

Әрбір жидекте өзіндік қоректік заттар жиынтығы болады. Сондықтан, жазғы маусымда мүмкіндігінше әр түрлі жидектерден сусындар дайындаңыз.

Бұл организмді пайдалы заттармен қанықтыруға көмектеседі.


Қаражидектерде  A, C, E, K, темір, мырыш, кальций, лютеин, флавоноидтер, май қышқылды дәрумендер бар.
Бұл жидектер көздің жақсы көруін, есте сақтаудың өте жақсы болуын, қалыпты ас қорыту процесі жүруі үшін пайдалы.
Таңқурайда Р, В, А және С дәрумендері, эфир майлары, салицил қышқылы, антоциан, хлор, магний, калий бар. Жидек атеросклероздың дамуына жол бермейді, безгекті босатады, қабынуды жояды, зиянды холестеринді кетіреді. Құлпынай құрамында көптеген В дәрумендері, сонымен қатар Е, С, А, К, антиоксиданттар, талшықтар, пектиндер, органикалық қышқылдар бар. Тәтті жидек иммундық жүйені нығайтады, артық сұйықтықты кетіреді, мидың қызметін жақсартады.

Кішігірім жидектің құрамында өте пайдалы заттар: витаминдер, минералдар, таниндер мен эфирлер, флавоноидтар, қышқылдар және т.б. бар. Ирга ағзаның жасаруына ықпал етеді, жүректің жұмысын жақсартады, көру қабілеттілігін арттырады.


Бүлдіргенде кобальт, йод, фосфор, марганец, флавоноидтар, қант, В және С дәрумендері, пектиндер бар. Бұл орман дақылдары мен ісік ауруларынан қорғайды, артық салмақты кетіруге көмектеседі және мидың қызметін жақсартады.
 
Шие, витаминдер мен минералдардан басқа, кумарин, ельгак қышқылы, антоциан, органикалық қышқылдар бар. Шие ұйқысыздықты босатады, жүректің, мидың, зәр шығару жүйесінің жұмысын жақсартады, вирустар мен микробтардан қорғайды.


Сусында дайындай оңай. Жеміс шырыны үшін жидектердің шырынын сығып, сумен араластырыңыз. Ал компот дайындау үшін бірнеше минут бойы судағы жидектердің қоспасын қайнату керек. Егер сусын өте қышқыл болса, бал қосуға болады.

Смузи және коктейлдер
 
Мұндай сусындар тек шөлді қандыруға ғана емес, қарын тойдырады және жеуге келеді.
Олар  жемістер, жидектер, көкөністер, көкөністер, сүт және қышқыл сүтті сусындар, шырындар, минералды су, түрлі дәмдеуіштерден дайындалады.  Смузи – қою сусын, әдетте ол жидектер мен жемістер толық ұсақталмайды, ал коктейль – сұйық сусын.

Мұндай сусындар дайындау үшін ұзақ уақыт қажет емес. Блендердегі барлық ингредиенттерді қопсыту жеткілікті. Мысалы, банан, құлпынай, йогурт немесе айран, қияр, жасыл. Көптеген нұсқалар бар! Тәтті және дәмді сусындар бар
Бірақ, әрине, қантты, май сүтті сусындар мен дүкен шырындарын пайдаланудан аулақ болу керек. Әйтпесе, мұндай смузи мен коктейлдер сізді шөлдегенді ғана емес, сонымен қатар артық салмақ қосады.
 
Салқын шәй
 
Әрине, сіз көк немесе қара шайды қайнатып, оны суытып, ішуіңізге болады. Ол шөлді қандырады. Бірақ, әрине, жаңа және пайдалы рецепттерді қолдануға болады. Мысалы, шайға лимон шырынын кішкене үгітілген зімбір қосыңыз.
Немесе көк шайды, ол салқындаған кезде, кесілген жемістер мен жидектерді, мұз текшелерін қосыңыз. Сондай-ақ көптеген нұсқалары бар. Цитрусты, жалбызды, лимон бальзамдарын, қарақат жапырақтары мен шиеді және тағы басқаларын қосуға болады.

Салқындатылған сусындардың рецептері Міне, сусындардың кейбір ерекше нұсқалары, олар сіздің шөлді қандыруға  және артық салмақ қоспауға көмектеседі.

Жидек смузиі Қаражидек, таңқурай және  қарабүлдіргенді араластырыңыз, ванилин, 200 мл табиғи йогурт, қасық лимон шырынын қосып, араластырғышты шайқаңыз. Қажет болса, бірнеше жалбыз жапырағын қосуға болады.
 

Жалбыз сусыны

Екі лимоннан шырынды сығып, литрлік жылы сумен араластырыңыз және дәміне қарай қант қосыңыз. Блендерде жалбыз шайқағының шоғырына сусынды қосып, қырық минут  қою керек. Содан кейін салқындатып барып ішуіңізге болады.


Компот

Қара қарақаттың бір стаканына екі литр су құйып, қайнатыңыз. Кесілген екі алма, алты алхораны қосыңыз. Үш минут қайнатыңыз, содан кейін құлпынайдың он бөлігін қосып, тағы бір минутты пісіріңіз. Қажет болса, лимон қышқылын қосып, салқындатыңыз.


Ыстық жаз мезгілінде дұрыс сусындарды таңдаңыз. Алдын ала дайындап, оларды өзіңізбен бірге алыңыз. Дайын тәтті сусын шөлді қандыруға көмектеседі.

Дереккөз: http://www.orthodox.od.ua
нравится:    103
Теги: Денсаулық, Главная,
поделиться:

Поделиться в Whatsapp

Читайте также:

Комментарии