|    |  
26 сәуір 2019
22:49
Қай дәрумен қай тағамда болады?
28 ақпан 2019, 12:36 23
Ағзамызға С дәрумені жетіспейді, РР дәрумені жетіспейді деген сөздерді жиі естиміз. Ал жеткіліксіз дәруменді толықтыру үшін қандай тағамдар тұтыну керегін білеміз бе? Білмесек, оқиық. 



А дәрумені – сәбіз, цитрусты өсімдіктер, кілегей майы, сыр, жұмыртқа. 

В1 – жаңғақ, сұлы (овес). 

В2 – соя бұршағы, брокколи орамжапырағы, жұмыртқа сарысы, сыр. 

В5 – бұршақ, күріш, саңырауқұлақ, бауыр, ет өнімдері. 

В6 – жұмыртқа, балық, бауыр, сүт. 

В9 – апельсин, банан, ет, жұмыртқа, жаңғақ. 

В12 – теңіз тағамдары, уылдырық, бауыр, сүт, сүзбе, балық, ет, жұмыртқа, сыр. 

D – сүт, жұмыртқа, балықтың майлы сорттары, нәлім балығының бауыры. 

Е – күнбағыс майы, зәйтүн майы, бұршақ. 

К – көк шөптер, түрлі түсті орамжапырақ, бидай жармасы, саумалдық (шпинат). 

Н – бауыр, жұмыртқа ақуызы. 

РР – бауыр, балық, сүт, жасыл көкөністер, дрожь, ет, тауық еті, сыр, жаңғақ. 

Байқағанымыздай, ет, сыр, жұмыртқа, бауыр тағамдары дәруменге бай екен. Тамақты талғап, денсаулыққа пайдалысын жейік.

Дереккөз: Reactor
Все новости