|    |  
17 ақпан 2020
08:44
Ұйқы қағидалары
24 қаңтар 2020, 17:27 152


1. Күніне 6-7 сағаттан артық ұйықтамау керек.

2. Түскі 11.00-1.30 арасында 20-30 минуттай уақыт ұйықтап алу өте пайдалы.

3. Түнде 23.00 – 5.30 арасында (1 сағат кешіктіруге болады) міндетті түрде ұйықтау керек. Ұйқы үшін ең сапалы уақыт – осы уақыт болып табылады.

4. Таңертең ерте тұрып, түске дейін ұйықтамау керек.

5. Ешқашан тоқ күйінде ұйықтамау керек. Тамақты ұйқыдан кемінде 3 сағат бұрын жеу керек.

6. Кеш батып бара жатқанда ұйықтамау керек

7. Ұйқыдан бұрын денеміздің бұлшық еттерін босаңсыту керек.

8. У-шудың арасында, жаман иісті жерлерде, өте жұмсақ немесе кедір-бұдырлы төсектің үстінде ұйықтамау керек.

Дереккөз: Reactor
Все новости