|    |  
22 ақпан 2020
20:37
Ұйқысыздықты шақыратын тағамдар
05 ақпан 2020, 15:49 88


Ұйқысыздық басым көпшілігіміздің бірінші жауымыз. Жайлы төсек пен жұмсақ керуетте жатсақ та, әрі аунап, бері аунап, ұйқымыз келмейтін кездер жиі болады. Ол үшін жатар алдында төмендегідей тағамдарды жемегеніміз жөн:

Қара шоколад (жүрек қағысын жоғарылатып, ұйқысыздықты шақырады);

Ет (ас қорытуды баяулатады. Сол себепті көпке дейін ұйқымыз келмейді);

Кофе (мүлдем ұйықтай алмауымыз мүмкін);

Энергетикалық сусындар ( құрамында түрлі кофеиндер бар);

Дәрі-дәрмектер (ауырғанды басатын дәрілерді, тұмауға қарсы таблеткаларды ұйықтар алдында ішудің қажеті жоқ);

Қызанақ (тиамин аминқышқылы мидың жұмыс істеуін белсендіріп, ұйқыны бұзады);

Кәді (кәдінің құрамында да тиамин саны көптеп кездеседі);

Қышқыл тұздық (қыжылды шақырады);

Ұйқымыздың дұрыс болмауының салдарынан көңіл-күйіміз болмай, болмашы нәрсеге ренжіп, шыдамсыздық танытып жүреміз. Сондықтан жоғарыда айтылған тағамдарды ұйықтар алдында жемегеніміз абзал.
Все новости